La PepsiCo, linia verde Speak Up oferă asociaților, consumatorilor, partenerilor de afaceri și altora un mijloc de a raporta potențiale încălcări ale Codului Global de Conduită, ale politicilor noastre sau legilor aplicabile. 

Această linie telefonică de asistență este un aspect important al culturii noastre organizaționale privind etica și conformitatea. Toți angajații au obligația de a raporta suspiciuni privind încălcarea Codului de Conduită și să pună întrebări, să ridice probleme sau să caute îndrumarea atunci când îi este neclar cursul acțiunii. 

Linia telefonică Speak Up este valabilă peste tot în lume, 24 din 24 de ore. Observațiile pot fi făcute via telefon la 0800-400-737 în România sau la un număr de telefon dedicat, în fiecare țară în care suntem prezenți. 

De asemenea, raportări pot fi făcute și virtual prin folosirea Speak Up Webline. Păstrarea confidențialității și, acolo unde se poate, a anonimității este valabilă atât prin linia telefonică, cât și prin Internet. 

PepsiCo dorește să protejeze drepturile celor care raportează probleme. Interzicem represalii împotriva oricărui individ, care, în semn de bună-credință, raportează o încălcare a legii sau a Codului de Conduită. Orice caz de represalii împotriva unui angajat care aduce la cunoștință o problemă sau îngrijorare este în sine o încălcare gravă a Codului de Conduită și trebuie raportată ca atare. Orice angajat care s-a implicat în astfel de represalii va suporta consecințe disciplinare. 

Linia telefonică Speak Up este utilizată la scară largă și reprezintă o componentă cheie în conducerea etică și integră a PepsiCo. Numărul total de raportări via Speak Up și contactele sunt publicate anual.

Back to top