Prin noile obiective atribuite pilonului de Produse, vom continua să rafinăm varietățile noastre de produse alimentare și băuturi pentru a întâmpina nevoile consumatorilor noștri prin reducerea zahărului adăugat, a grăsimilor saturate și a cantității de sare, dar și prin dezvoltarea unui portofoliu mai vast de produse pentru a ajunge la consumatori și comunități mai puțin valorificate.


Context global

Sprijinul adus în crearea unei relaționări sănătoase dintre oameni și alimente înseamnă continuarea transformării ofertei noastre de produse și creșterea accesului oamenilor la opțiuni mai nutritive. Agenda PepsiCo pentru 2025 începe de la produsele pe care le facem. Conform Organizației Mondiale de Sănătate, obezitatea la nivel global a depășit dublul procentului înregistrat în 1980. În același timp, foametea și malnutriția rămân două dintre cele mai serioase probleme de sănătate din lume. Iar în contextual în care populația Globului este așteptată să ajungă la 9,7 miliarde până în 2050, conform Națiunilor Unite, industra privată de produse alimentare va trebui să producă alimente nutritive în cantități mai mari și la prețuri mai accesibile. Simultan, cererea pentru alimente și băuturi mai nutritive continuă să crească, prezentând astfel o ocazie de creștere pentru PepsiCo.

Progresul nostru

Central Perfomanței cu Scop este transformarea continuă a portofoliului nostru, incluzând și opțiuni de produse mai sănătoase. Recunoscând preferințele variabile ale consumatorilor și pontețialul de dezvoltare în categoria produselor nutritive, PepsiCo a achiziționat Tropicana, a fuzionat cu Compania Quaker Oats, a achiziționat Wimm-Bill-Dann – liderul de produse lactate în Rusia, și s-a parteneriat cu Strauss Group care include Sabra – marca numărul 1 de hummus și lider în creme și sosuri reci. PepsiCo a investit în mărci de nutriție globale și de încredere și se bucură de un portofoliu cu mărci de top, lidere în categorie, incluzând Naked – numărul 1 de suc super-premium și Lipton, numărul 1 de ice-tea.

Din ce în ce mai multe familii mănâncă mai sănătos și, la rândul nostru, continuăm să creștem palierul businessului nostru de Nutriție zilnică – produse cu elemente nutritive precum cerealele integrale, fructe și legume, lactate, proteine și hidratare – care acum reprezintă 25% din veniturile companiei.

Totodată, PepsiCo și Fundația PepsiCo au lucrat cu parteneri pentru a sprijini ascensiunea nutriției și securității alimentare în diverse comunități din lume. Cel mai recent, în 2015, am continuat să ne adresăm acestor tendințe ale consumului la nivel global prin reducerea zahărului adăugat în multe dintre băuturile noastre, reducerea grăsimilor saturate și a cantității de sare în multe dintre alimentele noastre, dar și prin extinderea varietății de opțiuni mai nutritive. De asemenea, am continuat să oferim informații clare despre ingredientele produselor noastre și am aderat la politici responsabile de marketing.

Iata Raportul 2015 și Agenda 2025 pentru a afla mai multe despre progesul nostru în fiecare arie.

În viitor

După cum veți vedea în Agenda 2025, intenționăm să construim pe baza acestui progres în următoare decadă, cu planuri pentru transformarea suplimentară a portofoliului nostru, precum și o extindere semnificativă a gamei de alimente și băuturi nutritive, cu accentul pus pe accesarea unor comunități mai puțin valorificate și a unor consumatori care fac alegeri mai sănătoase.

Pentru adoptarea unor îmbunătățiri sistematice și comprehensive în dieta globală va fi nevoie de implicarea mai multor companii de produse alimentare și băuturi de calibrul PepsiCo. Dimensiunea noastră globală, resursele și capabilitățile vor continua să fie lucruri valoroase pe măsură ce guvernele și ONG-urile gestionează prioritățile privind sănătatea și nutriția la nivel global.

Întrucât nicio companie nu poate rezolva de una singură provocările sănătății publice, vom continua să lucrăm cu parteneri și experți care să ne ajute să îndeplinim obiectivele pilonului Produse, contribuind simultan la eforturile globale din jurul securității alimentelor, nutriției îmbunătățite, sănătății și a stării de bine. 


Back to top