Raportul PepsiCo referitor la angajamentele sustenabile pentru oameni

Oameni


PepsiCo reports on our Sustainable People Commitments

Prin întreaga noastră afacere și prin întregul nostru lanț valoric global, PepsiCo contribuie la construirea unor locuri de muncă diverse, echitabile și incluzive și face investiții pentru a sprijini prosperitatea în comunitățile locale.

De la cultivarea și recoltarea ingredientelor până la încărcarea unui camion sau umplerea rafturilor, ne bazăm pe angajații PepsiCo, furnizorii, fermierii, partenerii de vânzare de retail și prin franciză și mulți alții pentru a fabrica, transporta și vinde produsele noastre. Ne-am angajat să respectăm drepturile acestor lucrători și să ne asigurăm că acestea sunt locuri de muncă care susțin familiile și construiesc comunități puternice.

În acest moment extraordinar al pandemiei COVID-19 și al conștientizării sporite referitor la nedreptatea societală, am depus eforturi extinse pentru a asigura siguranța și bunăstarea celor peste 290.000 de asociați ai noștri și pentru a sprijini diversitatea, echitatea și incluziunea, ajutând-i în același timp pe cei care au nevoie de ajutor în comunitățile pe care le deservim în întreaga lume.

Aflați mai multe despre abordarea completă a PepsiCo față de diversitate și implicare

Diversitate & implicare

„Când COVID-19 a străbătut America, inițiativa Food for Good a lui PepsiCo se afla în prima linie, asigurându-se că cei mai izolați copii, care au nevoie de ajutor, au primit mese hrănitoare livrate acasă. Parteneriatul lor a fost o puternică forță benefică în viața copiilor, care ar fi putut fi ignorați fără acesta.”

Brandon Lipps
Former Deputy Under Secretary
United States Department of Agriculture

Repere ale progresului

In 2020, together with The PepsiCo Foundation, we committed to investing more than $570 million over the next five years to support Black and Hispanic businesses and communities, address issues of inequality, and create opportunity.

Vizualizați obiectivele și progresul oamenilor noștri

Aflați mai multe

Sprijin comunitar în timpul COVID-19

Protejarea oamenilor noștri din prima linie

Pe măsură ce COVID-19 s-a răspândit în toată lumea în 2020, PepsiCo a luat măsuri pro-active, bazate pe știință, pentru a proteja siguranța produselor noastre, pentru a avea grijă de cei peste 290.000 de angajați și familiile lor și pentru a sprijini comunitățile noastre din întreaga lume.

PepsiCo a luat măsuri proactive, bazate pe știință, pentru a avea grijă de cei peste 290.000 de angajați și familiile lor.

PepsiCo took proactive steps, grounded in science, to care for our more than 290,000 associates and their families.

Asigurarea siguranței în timpul COVID-19

În toate fabricile noastre din întreaga lume, am crescut frecvența igienizării și am subliniat din nou importanța spălării corespunzătoare a mâinilor. De asemenea, am extins disponibilitatea dezinfectantului pentru mâini în fabricile noastre, am separat fizic stațiile de lucru și am oferit măști pentru toți angajații din linia întâi.

Nimeni nu poate lua locul angajaților noștri, în special cel al angajaților noștri din prima linie, care continuă să producă, să transporte și să vândă produsele noastre și să umple rafturile supermarketurilor și magazinelor alimentare. Având în vedere acest lucru, în SUA, cea mai mare piață a noastră, am început să le oferim angajaților noștri concedii cu plată pentru carantinele necesare, incluzând carantinele datorate unui diagnostic COVID-19, celor care au intrat în contact cu un caz COVID-19 sau care au simptome de COVID- 19. De asemenea, am oferit concedii plătite în condiții de risc ridicat pentru angajații cu risc ridicat sau care locuiau cu un membru al familiei cu risc ridicat. Concediul nostru pentru risc ridicat a oferit o plată parțială timp de până la 24 de săptămâni și, după aceea, un concediu suplimentar neplătit, garantând păstrarea locului de muncă, dacă acest lucru a fost necesar.

Making hand sanitizer

Producția de dezinfectant pentru mâini

Pentru a proteja sănătatea și siguranța angajaților noștri, echipa de la Centrul nostru global de distribuție a consumabilelor esențiale din Williamsport, Maryland a livrat mai mult de 30 de milioane de unități de Echipamentelor Individuale de Protectie (EIP), incluzând mănuși, termometre și măști de protecție, din momentul deschiderii acestuia, pe 6 aprilie 2020. De asemenea, am fabricat și ambalat dezinfectant pentru mâini pentru angajați - un concept care a fost pus în funcțiune în doar 20 de zile.

Pentru mai multe detalii despre modul în care lucrăm pentru a asigura sănătatea și siguranța angajaților, consumatorilor și comunităților

COVID-19

Abordarea nesiguranței alimentare

Susținerea comunităților din România afectate de criza COVID-19

PepsiCo România și Fundația PepsiCo au susținut în 2020 comunitățile afectate de criza COVID-19 prin donații în valoare totală de 450.000 de dolari. Șapte organizații non-guvernamentale din România, care derulează proiecte umanitare, au beneficiat de aceste fonduri și produse.

Programele susținute cu ajutorul Fundației PepsiCo au avut peste 40.000 de beneficiari direcți.

PepsiCo România a acționat încă de la primele semne ale crizei sanitare, donând produse pentru 11 spitale din țară, prin propriile canale de distribuție.

Pe măsură ce pandemia COVID-19 a intensificat nesiguranța alimentară, PepsiCo a răspuns prin programul PepsiCo Food for Good, colaborând cu partenerii pentru a distribui mese celor care aveau cea mai mare nevoie de acest lucru. În 2020, împreună cu Fundația PepsiCo, compania a investit peste 71 de milioane de dolari și a oferit peste 145 de milioane de mese comunităților și familiilor afectate de COVID-19 la nivel mondial.

Livrarea meselor către copiii din SUA
Ca parte a angajamentului nostru de a susține siguranța alimentară în comunitățile din întreaga lume, programul PepsiCo Food for Good a fost înființat în 2009, concentrându-se inițial pe oferta de mese hrănitoare copiilor atunci când nu sunt la școală. Pentru a aborda impactul economic al COVID-19, programul a folosit această expertiză și parteneriatele sale pentru a ajunge la copiii din SUA afectați de închiderea școlilor.

Printr-un parteneriat inovator cu Departamentul pentru Agricultură din SUA și Grupul de colaborare împotriva foametei și sărăciei al Universității Baylor (BCHP), Food for Good a livrat milioane de mese direct copiilor strămutați din comunitățile rurale. Cutiile de mâncare livrate de lucrătorii poștali furnizau produse alimentare nutritive, ambalate individual, care să îndeplinească cerințele USDA pentru alimente de vară, care să le ajungă pentru două săptămâni.

Din martie 2020 până la sfârșitul anului, echipa PepsiCo Food for Good a susținut eforturile de ambalare și livrare a meselor pentru mai mult de 18 milioane de mese către comunitățile din întreaga țară, din Alaska până în Puerto Rico. PepsiCo a acordat, de asemenea, finanțare de 1 milion de dolari către BCHP pentru a facilita distribuția, iar programul a creat, de asemenea, peste 200 de locuri de muncă în prima linie, angajând personal din comunitățile pe care le deservesc.

Delivering meals to U.S. children

Extinderea sprijinului pentru a face față unei crize alimentare și de sănătate din India
De la debutul pandemiei, la începutul anului 2020, PepsiCo India a încercat să abordeze criza alimentară și a oferit peste 10 milioane de mese comunităților defavorizate. Din 2020, PepsiCo India a pus la dispoziție peste 35.000 de truse de testare COVID-19 pentru diferite laboratoare guvernamentale și spitale și pentru a-și arată implicarea în această situație, toți angajații PepsiCo India au contribuit cu salariul pentru o zi, rezultând o contribuție de peste 3 milioane de mese.

Pe măsură ce al doilea val a apărut în 2021, Fundația PepsiCo a colaborat cu Sustainable Environment and Ecological Development Society (SEEDS), o organizație non-profit, pentru a lansa un program comunitar de ajutorare pentru sprijinirea eforturilor continue ale Guvernului Indiei împotriva COVID-19. Ca parte a parteneriatului, SEEDS va conduce vaccinările COVID-19 pentru comunitate, va înființa centre de îngrijire COVID dotate cu paturi și facilități medicale, incluzând butelii de oxigen. În plus, concentratoare de oxigen vor fi furnizate guvernului central pentru distribuire către diferite spitale guvernamentale.

Hrănirea copiilor și a familiilor din America Latină
PepsiCo America Latină a colaborat cu Fundația PepsiCo pentru a dona 6,8 milioane de dolari pentru a ajuta copiii vulnerabili și familiile lor din America Latină care depind de mesele școlare pentru hrana lor. Această donație a permis livrarea a 12 milioane de mese nutritive copiilor și familiilor din comunitățile din 15 țări din America Latină. Peste 7 milioane de persoane au beneficiat de aceasta inițiativă, datorită parteneriatelor noastre cu The Global FoodBanking Network, Save the Children, Un Kilo de Ayuda, Dividendo Voluntario Para la Comunidad / United Way Worldwide și Rise Against Hunger.

Oferirea de asistență lucrătorilor din restaurantele SUA
În SUA, PepsiCo a făcut echipă cu chef-ul celebru Guy Fieri și Fundația Educațională a Asociației Naționale a Restaurantelor (NRAEF) pentru a deveni membru fondator al Fondului de ajutorare a angajaților din restaurante (RERF), oferind 1 milion de dolari pentru a da startul inițiativei. Fondul oferă subvenții angajaților din industrie care au fost afectați de COVID-19, fie printr-o scădere semnificativă a salariilor, fie prin pierderea locurilor de muncă. În aprilie 2020, PepsiCo a anunțat un angajament suplimentar de 3 milioane de dolari pentru RERF în cadrul emisiunii digitale Some Good News a lui John Krasinski, ajutând fondul să treacă peste pragul de 20 de milioane de dolari, permițând NRAEF să acorde subvenții pentru 40.000 de lucrători.

We founded the Restaurant Employee Relief Fund in partnership with NRAEF and chef Guy Fieri.

Am alcătuit Fondul de ajutorare a angajaților din restaurante în parteneriat cu NRAEF și chef-ul Guy Fieri.

Sprijinirea lucrătorilor din prima linie din China
De programul de ajutorare COVID Smile Together PepsiCo China au beneficiat în mod direct peste 2,8 milioane de oameni din 14 provincii din China, ca urmare a investițiilor businessului nostru din China și Fundației PepsiCo. Fundația PepsiCo a acordat subvenții de aproximativ 1,2 milioane de dolari pentru a sprijini lucrătorii din domeniul asistenței medicale și din salubrizare, aflați în linia întâi.

Susținerea egalității rasiale

PepsiCo are obiceiul de a construi și sprijini o forță de muncă diversă. În iunie 2020, președintele și CEO-ul Ramon Laguarta a anunțat angajamentele noastre pentru Susținerea Egalității Rasiale, incluzând obiectivele de creștere a diversității reprezentative în cadrul companiei noastre, creșterea cheltuielilor noastre cu diferiți parteneri ai lanțului de aprovizionare și investiții în comunitățile noastre, contribuind în cele din urmă la eliminarea barierelor rasiale din calea progresului social și economic.

PepsiCo announced more than $400 million in initiatives to support Black communities and increase Black representation over five years

PepsiCo a anunțat peste 400 de milioane de dolari în inițiative de sprijinire a comunităților de culoare și creșterea reprezentării acestora pe parcursul a cinci ani

Anunțând cei peste 400 de milioane de dolari în inițiative de sprijinire a comunităților de culoare și creșterea reprezentării de culoare pe parcursul a cinci ani, Laguarta a descris programul drept „un efort holistic de abordare a nevoii de schimbare sistemică” și a vorbit despre propriul angajament personal pentru a ajuta la conducerea acestei schimbări.

Inițiativa PepsiCo dedicată persoanele de culoare pentru obținerea egalității rasiale include obiective specifice, cum ar fi creșterea populației noastre actuale de manageri de culoare la 10%, în următorii cinci ani, arătând disponibilitatea forței de muncă a comunităților în care lucrăm. De asemenea, extindem eforturile de recrutare în colegii și universități predominant afro-americane, implementând o pregătire obligatorie de evitare a prejudecăților inconștiente și sporind participarea vocilor de culoare la crearea conținutului de marketing și dezvoltarea creativă. Alte elemente cheie includ creșterea parteneriatelor cu diverse organizații, dublarea cheltuielilor cu furnizorii provenind din companii deținute de persoane de culoare (o creștere de 350 de milioane de dolari), un angajament de 50 de milioane de dolari pe parcursul a cinci ani, pentru a sprijini întreprinderile mici deținute de persoane de culoare și o serie de inițiative de sprijin comunitar.

Ne-am extins eforturile de a atinge egalitatea rasială cu un set de inițiative în valoare de 172 milioane de dolari, în următorii cinci ani, axate pe hispanici americani. În plus față de cheltuirea a 224 milioane de dolari cu furnizorii hispanici în 2020, Inițiativa Hispanică include creșterea reprezentării hispanice în managementul de mijloc de la PepsiCo până la 10% din forța noastră de muncă, în următorii cinci ani, pentru a reflecta în continuare disponibilitatea forței de muncă a locurilor în care lucrăm, sprijinind o rețea de furnizori provenind din companii deținute de hispanici și care ajută la oferirea accesului la învățământul superior pentru a debloca oportunitățile existente pentru hispanicii din toată America.

Alte realizări includ lansarea programului de formare de șase luni BOLD (Breakthrough Organizational Leadership Development) pentru manageri de culoare și hispanici, amplificarea vocilor de culoare și hispanice prin mărcile noastre și faptul că suntem co-președinte al Conferinței Consiliului Național pentru Dezvoltarea Furnizorilor Minorităților Naționale din 2020 (și am aderat la consiliul de administrație al acestuia). Până în prezent, 100% dintre directorii PepsiCo au absolvit cursuri de conducere incluzivă și evitare a prejudecăților inconștiente.

We are committed to increasing Hispanic middle management representation at PepsiCo to 10%.

Ne-am angajat să creștem reprezentanța hispanică în managementul de mijloc de la PepsiCo până la 10%.

Pentru informații complete despre parcursul nostru privind egalitatea rasială și angajamentele noastre:

Citiți ultimul nostru Raport privind diversitatea aici

Încurajarea independenței în rândul femeilor și fetelor

Încurajarea independenței în rândul femeilor înseamnă a accepta și a promova abilitățile femeilor la locul de muncă. PepsiCo a promis 100 de milioane de dolari, până în 2025, pentru a sprijini integrarea femeilor la locul de muncă. Din 2016, am inspirat peste 25,7 milioane de femei și am investit 64,7 milioane de dolari pentru a dezvolta și implementa proiecte care oferă resurse critice femeilor pentru pregătirea la locul de muncă, precum și inițiative de încurajare a independenței în rândul femeilor care lucrează în cadrul sistemului alimentar global și al sectorului agricol.

Paritate de gen și echitate salarială

Ne-am angajat să atingem paritatea sexelor în posturile noastre de conducere și echitatea salarială pentru femei până în 2025.

În prezent, femeile și bărbații câștigă diferențiat în proporție de 1% unii față de ceilalți, iar în SUA, angajații asiatici, de culoare și hispanici sunt plătiți diferențiat, în proporție de 1% față de cei care nu sunt minorități, după ce s-au ajustat datele statistice în funcție de factorii care influențează în mod legitim salariul, cum ar fi nivelul postului, localizarea geografică și evaluările de performanță.

Women and men currently earn within 1% of each other

Femeile și bărbații câștigă în prezent diferențiat în proporție de 1% unii față de ceilalți

Sprijinirea forței noastre de muncă reprezentată de femei, în Arabia Saudită

Supporting our female workforce in Saudi Arabia Oferind mai mult decât un avantaj competitiv, diversitatea, echitatea și incluziunea sunt esențiale pentru o organizație dinamică și rezistentă. PepsiCo este mândru că joacă un rol esențial în construirea viitorului femeilor pe piața muncii saudite. În 2008, PepsiCo avea o femeie angajată în Arabia Saudită; acum PepsiCo are peste 140 de angajate. Totul face parte din parteneriatul PepsiCo cu Arabia Saudită pentru a ajuta la atingerea obiectivelor țării Vision 2030, prin care toți cetățenii își pot îndeplini visele, speranțele și ambițiile de a reuși într-o economie înfloritoare.

Mai multe inițiative PepsiCo ajută la depășirea barierelor și oferă o bază pentru abilitarea, creșterea și dezvoltarea femeilor. În cadrul PepsiCo:

  • Am sponsorizat obținerea permiselor de conducere pentru femei din toate locațiile din Arabia Saudită și am deschis o creșă în biroul nostru din Riyadh pentru a sprijini mămicile care lucrează.
  • Fabrica noastră din Damman a ajuns la o forță de muncă formată din femei de 22%.

Programul CEO-Campioni ai schimbării al ONG-ului Catalyst

În 2020, președintele și directorul executiv al PepsiCo, Ramon Laguarta, s-a alăturat  Programului CEO-Campioni ai schimbării, dezvoltat de ONG-ul Catalyst. Acest grup de peste 70 de CEO a colaborat cu Catalyst, o organizație non-profit globală care ajută la construirea locurilor de muncă potrivite pentru femei, pentru a sprijini diversitatea, incluziunea și paritatea sexelor la locul de muncă.

Catalyst CEO Champions for Change

Programul CEO-Campioni ai schimbării al ONG-ului Catalyst

Un milion de femei mentori

Prin intermediul Million Women Mentors - o inițiativă globală a STEMconnector, realizată cu scopul de a crea un milion de relații de mentorat între profesioniștii din cariere STEM și femeile care aspiră să ajungă ca ele - angajatele PepsiCo STEM au realizat peste 23.000 de ore pentru mentorat din 2014 în 10 sucursale la nivel global. În prezent avem aproape 700 de relații active de mentorat, dintre care mai mult de 160 sunt mentorați din afara lui PepsiCo. În prezent, suntem în proces de înființare a unei sucursale MWM în Turcia.

PepsiCo STEM employees have pledged more than 23,000 hours for mentoring since 2014 across 10 chapters globally.

Angajatele PepsiCo STEM au realizat mai mult de 23.000 de ore pentru mentorat din 2014 în 10 sucursalele de la nivel global.

Susținerea femeilor din America Latină

PepsiCo a colaborat cu FUNDES în 2016 pentru un program de încurajare a independenței în rândul femeilor, care creează ecosisteme locale de formare profesională public-privată, concepute pentru a promova sustenabilitatea și oportunitățile de educație, angajare și antreprenoriat pentru femei. Scopul acestui efort de colaborare este de a susține peste 12.000 de femei și suntem pe drumul cel bun. Programul este implementat în opt țări din America Latină, incluzând Argentina, Brazilia, Chile, Columbia, Republica Dominicană, Mexic, Uruguay și Venezuela. La sfârșitul anului 2020, peste 7.400 de femei au finalizat cu succes programul și 65% dintre participanți au raportat o creștere a vânzărilor, 71% consideră că și-au îmbunătățit semnificativ capacitatea de a gestiona social media și 75% dintre participanți au creat sau conduc o antrepriză.

Empowering women in Latin America

Susținerea femeilor în America Latină


1. Pe baza compensației de bază și după ce s-au ajustat datele statistice în funcție de factorii cum ar fi nivelul postului, localizarea geografică și evaluările de performanță.

2. Procentul include 71 de țări care reprezintă, în mod colectiv, mai mult de 99% din populația salariaților PepsiCo, pe baza compensației de bază.