PepsiCo anunță o nouă abordare pentru produse mai sustenabile.
Produs
Portofoliul PepsiCo include o gamă extinsă de produse care sunt mai bune pentru oameni și pentru planeta noastră.
PepsiCo își propune să ofere consumatorilor alimente și băuturi hrănitoare și cu gust excelent, care să fie convenabile și care să răspundă stilului lor de viață. Ne străduim să valorificăm puterea mărcilor noastre pentru a genera schimbări pozitive pentru societate și planeta noastră. Considerăm impactul asupra mediului al fiecărui produs nou dezvoltat prin programul nostru Sustenabil încă de la început.
Obiectivele noastre de sustenabilitate a produselor presupun reducerea zaharurilor adăugate în multe dintre băuturile din portofoliu și a sodiului și a grăsimilor saturate din multe dintre produsele alimentare PepsiCo, astfel încât oamenii să poată continua să se bucure de cele mai iubite mărci ale noastre, ca parte a unei diete echilibrate.
Continuăm să ne îmbunătățim portofoliul de produse cu etichetare nutrițională ușor de înțeles, zaharuri adăugate reduse, sodiu și grăsimi saturate reduse.
Repere ale progresului
O parte din volumul portofoliului de băuturi PepsiCo în primele 26 de piețe de băuturi a îndeplinit în 2025 obiectivul nostru de reducere a zaharurilor adăugate, progresând către obiectivul nostru de 67%.
Vedeți obiectivele și progresele produselor noastre
Mai multe produse cu un profil nutrițional îmbunătățit
Schimbarea compoziției produselor PepsiCo, inclusiv prin reducerea zaharurilor adăugate, sodiului și grăsimilor saturate, se bazează pe criteriile nutriționale PepsiCo, un set de linii de ghidare nutriționale, bazate pe știință, pentru dezvoltatorii de produse care stau la baza transformării și diversificării portofoliului nostru. Aceste criterii definesc pragurile maxime pentru nutrienții pe care dorim să îi limităm și nivelurile minime pentru nutrienții și grupurile de alimente pe care dorim să le încurajăm.
Pepsi Zero Zahăr (cunoscut și sub numele de Pepsi MAX și Pepsi Black pe unele piețe), care și-a dovedit popularitatea crescându-i volumul cu peste 10% în 2020, este acum disponibil pe 118 piețe globale. În America de Nord, în mod specific, Gatorade Zero a continuat să crească, depășind valoarea de vânzări de retail de peste 1 miliard USD în 2020, în timp ce bubly, Pepsi Zero Zahăr și Mountain Dew Zero Zahăr au produs, în mod cumulativ, peste 750 de milioane de dolari în valoare estimată a vânzărilor de retail în 2020.
Produsele ce conțin zahar au livrat cumulativ peste 750 milioane USD în valoare estimată a vânzărilor de retail în 2020.
Fiind deja lider global în domeniul snacks-urilor sărate coapte, linia noastră de produse Baked // Rumeniți în Cuptor este acum disponibilă în 27 de piețe din întreaga lume și continuă să ocupe o poziție fruntașe datorită inovației. Snacks-urile coapte oferă consumatorilor gustări grozave cu mai puțină grăsime decât chipsurile de cartofi obișnuite și gustările cu gust de brânză și se extind pe mai multe mărci PepsiCo, incluzând Lay`s Rumeniți în Cuptor și Baked Cheetos.
Începând cu 2020, 64% din volumul portofoliului nostru de alimente din primele 23 de piețe de produse alimentare a îndeplinit obiectivul nostru de reducere a sodiului din 2025, care să ne ajute să atingem obiectivul nostru ca 75% din totalul portofoliului nostru de alimente să nu depășească 1,3 miligrame de sodiu pe calorie, până în 2025.