Acest clip video nu poate fi redat din cauza setărilor de confidențialitate.

Pentru a putea reda clipul video accesează "Cookie Preferences" din josul paginii şi activează Advertising Cookies.

Responsabilitate socială


De-a lungul deceniilor de lucru cu partenerii locali și investițiilor pentru a avea un impact prin Fundația PepsiCo, am văzut potențialul incredibil al comunităților.

Pe măsură ce ne străduim să devenim o companie mai bună, contribuim la creșterea acestui potențial în întreaga lume, conducând către un sistem alimentar mai sustenabil, de la investiții în nutriție sustenabilă, până la promovarea accesului sigur la apă, gestionarea eficientă a deșeurilor și abilitarea femeilor.

Susținerea comunităților din România afectate de criza COVID-19

Barierele socio-economice existente au creat de mult timp decalaje educaționale în rândul copiilor din România. Totuși, aceste probleme au fost doar agravate de pandemie, lăsând mulți elevi fără instrumentele și sprijinul adecvat necesar pentru a-și finaliza educația. Drept urmare, PepsiCo și ale Fundației PepsiCo, filiala filantropică a companiei, vor continua eforturile de a sprijini comunitățile vulnerabile în perioada pandemiei. Pe tot parcursul anului 2022, PepsiCo va susține programe care au scopul de a ajuta persoanele aflate în dificultate cu 300.000 USD sub formă de granturi pentru ONG-uri cu experiență în domeniu precum: World Vision, Casa Bună și HORA.

Recunoscând provocările vaste întâmpinate de tinerii elevi din România din cauza impactului pandemiei, PepsiCo România și Fundația PepsiCo au semnat un parteneriat cu Fundația World Vision România pentru a oferi sprijin elevilor afectați din regiunile Ilfov și Ialomița, prin extinderea programului Word Vision „Vreau în clasa a 9-a”. Programul este o continuare a angajamentului PepsiCo de a avea un impact pozitiv asupra comunităților locale în care își desfășoară activitatea compania, în special acolo unde anumite categorii sociale sunt mai expuse efectelor pandemiei.

Prin parteneriatul cu Asociația Casa Bună oferim oportunități educaționale pentru 300 de elevi din comunități vulnerabile și sprijin pentru nevoile educaționale, sociale și de formare profesională ale elevilor din Ferentari, București, și din județul Argeș (comunele Nucșoara și Lerești). Programul își propune să abordeze inegalitatea în educație, precum și să ajute comunitățile să obțină abilitățile de care au nevoie pentru o viață de succes cu o carieră frumoasă.

Cu ajutorul proiectului nostru implementat cu HORA (Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România) vom oferi peste 11.000 de mese unor comunități vulnerabile din România și vom sprijini proprietarii locali de restaurante pe măsură ce se recuperează de efectele pandemiei de COVID-19. Parteneriatul va sprijini 8 restaurante membre HORA din București, care vor furniza mese hrănitoare în următoarele trei luni în cartierul Ferentari din București și județul Argeș. Mesele vor merge către copiii înscriși în Programul Casa Bună care se concentrează pe oportunitățile educaționale pentru elevii aflați în dificultate.

PepsiCo România și Fundația PepsiCo au susținut în 2020 comunitățile afectate de criza COVID-19 prin donații în valoare totală de 450.000 de dolari. Șapte organizații non-guvernamentale din România, care derulează proiecte umanitare, au beneficiat de aceste fonduri și produse.

Astfel, PepsiCo România a donat 150.000 de dolari către organizațiile non-profit Crucea Roșie, Asociația Adi Hădean și către inițiativa lansată de HORA (Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România) sub formă de bani, băuturi răcoritoare și produse alimentare.

În același timp, Fundația PepsiCo a donat 300.000 de dolari către Crucea Roșie, Asociația Adi Hădean și alte patru ONG-uri. Donațiile au avut ca scop principal sprijinirea categoriilor sociale vulnerabile, prin oferirea de hrană caldă și suport medical, venind în același timp și în sprijinul cadrelor medicale aflate în prima linie.

Programele susținute cu ajutorul Fundației PepsiCo au avut peste 40.000 de beneficiari direcți.

„Este foarte important pentru noi să susținem eforturile societății de a limita efectele generate de situația dificilă în care ne aflăm cu toții. PepsiCo respectă angajamentul global de a contribui cu hrană caldă și sprijin social, considerând că este un pas firesc pentru susținerea comunităților în care ne desfășurăm activitatea. Vrem să oferim ajutor persoanelor aflate în izolare si carantină, celor aflate în dificultate și mai ales personalului medical.
Ne bucurăm că împreună cu Fundația PepsiCo putem fi alături de cei mai afectați de efectele situației actuale”
, a declarat Adrian Lăcătuș, East Balkans Senior Commercial Director, PepsiCo.

PepsiCo România a acționat încă de la primele semne ale crizei sanitare, donând produse pentru 11 spitale din țară, prin propriile canale de distribuție.

Soluționarea alternativă a litigiilor Soluționarea online a litigiilor