Pepsi România își dă întâlnire cu fanii în cel mai  exclusivist club din oraș – Clubhouse.

Pepsi România își dă întâlnire cu fanii în cel mai exclusivist club din oraș – Clubhouse.



Pepsi devine astfel unul dintre primele branduri din România care își anunță prezența pe Clubhouse. Cea mai nouă rețea socială este o aplicație mobilă disponibilă momentan doar pentru utilizatorii iOS, bazată pe “camere” (rooms) create pe diverse subiecte de interes pentru comunități.


București, 15 martie 2021. Marți, 16 martie, începând cu orele 21.00, Pepsi România va da startul la conversație în prima cameră de chat pe Clubhouse dedicată pasiunii pentru mâncare și alte gusturi. Brandul își propune să dezvolte pe parcursul sesiunii o discuție ca între prieteni, moderată de Andrei Niculae (radio host Virgin Radio) și Alin Pândaru (Pandutzu, blogger), avându-i invitați speciali pe Marian Ionescu (Mariciu, vlogger) și Cristi Dandeș (Food of Bucharest, content creator).


Despre pofte, experiențe și preferințe culinare sau pasiuni trecătoare din pandemie, camera va avea o durată de 60 de minute, timp în care se vor dezbate opiniile moderatorilor și ale invitaților, iar la final va exista un moment Q&A cu intervenții din public astfel încât sesiunea de discuții libere să faciliteze interacțiunea dintre participanți.


Pepsi is the cool kid in town. De fapt, în social media. Iar anul acesta am ales să dăm startul la conversații pe Clubhouse. Un nou tip de conținut în care ne propunem să exploatăm discuții libere cu și despre oameni. Ne adresăm celor care fac lucruri din pasiune și îi așteptăm la o întâlnire virtuală alături de moderatori și invitați special aleși pentru a întreține conversații de interes”, a spus Laurențiu Ion (Sr. Media and Digital Manager, Beverages, PepsiCo)


După ce a dat startul verii retro-cool prin Pepsi Retro studio, a făcut #SărbătoareDinOrice si a lansat un duet cu jucători celebri de footbal pe Tik-Tok, Pepsi își provoacă de această dată consumatorii să mute distracția pe Clubhouse. Conform datelor, 12.9% dintre utilizatorii iPhone din România sunt deja prezenți pe Clubhouse și cel mai probabil numărul lor va crește considerabil.


Clubhouse este un spațiu virtual în care oamenii se pot întâlni pentru a găzdui, asculta și, în unele cazuri, participa în conversațiile din comunitate. În momentul în care o persoană intră în aplicație, îi este prezentată o listă de camere (rooms), precum și o listă cu cei care se află în fiecare cameră. Pepsi devine astfel un facilitator de conversații pe diverse teme, aducându-le utilizatorilor noi perspective și oportunități de discuție: mai mult spațiu de gândire, posibilitatea de a se conecta, de a-și spune părerea și de a-și împărtăși opiniile despre interesele comune.

Mai multe detalii despre proiecte se pot găsi pe paginile social media Pepsi România: website, Facebook, Instagram.


Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 70 miliarde dolari venit net în 2020, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 23 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului “Câștigă cu sens” care reflectă ambiția noastră de a câștiga în mod sustenabil un loc în piață și înglobează sensul în toate aspectele de business. Pentru mai multe informații accesați www.pepsico.com