Top management
FACEȚI CUNOȘTINȚĂ CU ECHIPA NOASTRĂ GLOBALĂ ȘI LOCALĂ DE MANAGEMENT:
Laguarta
Președinte și CEO
Ramon Laguarta este președintele Consiliului de administrație și Director Executiv al PepsiCo. Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori de peste un miliard de ori pe zi în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 70 de miliarde de dolari în 2020, determinate de un portofoliu complementar de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana și SodaStream. Portofoliul de produse PepsiCo include o gamă largă de alimente și băuturi bune, incluzând 23 de mărci, fiecare dintre acestea generând estimativ, anual, peste 1 miliard de dolari fiecare în vânzări de retail.
Ramon, face parte din echipa PepsiCo de 25 de ani, a devenit CEO în 3 octombrie 2018 și președinte al consiliului de administrație pe 1 februarie 2019. În calitate de președinte și CEO, a început să ghideze compania către o creștere accelerată, îmbrățișând o nouă misiune – de a crea mai multe zâmbete cu fiecare degustare - și adoptarea unei noi viziuni care surprinde spiritul PepsiCo: de a fi lider mondial pe piața băuturilor răcoritoare și snack-urilor, pe scurt Winning with Porpuse. „Winning with Porpuse” reflectă ambiția PepsiCo de a câștiga în mod sustenabil în piața și de a integra viziunea aceasta în toate aspectele businessului.
Pentru a contribui la atingerea acestor obiective, Ramon poziționează compania pentru a deveni mai agilă, mai puternică și mai bună: mai agilă, fiind mai centrată pe consumator și investind pentru a accelera creșterea în piață; mai puternică prin transformarea capacităților și culturii sale, cu accent pe digitalizarea companiei, îmbrățișarea de noi moduri de lucru și dezvoltarea talentelor; și mai bună, continuând să integreze noua viziune a companiei în strategia și brandurile sale, în timp ce promovează echitatea socială în companie și în comunitățile sale.
Înainte de a deveni CEO, Ramon a fost președinte al PepsiCo. În acest rol, el a fost responsabil pentru modelarea strategiei corporative a companiei, colaborând îndeaproape cu unitățile de afaceri pentru a oferi o creștere de top, stimulând productivitatea pentru a permite această creștere și investind în noi domenii de inovație. În această calitate, el a supravegheat echipele globale de categorie PepsiCo; operațiunile lor globale, precum și afacerile guvernamentale corporative și strategia lor de politici publice, precum și Fundația PepsiCo.
Între 2015 și 2017, Ramon a ocupat funcția Chief Executive Officer of the sector cunoscută anterior sub numele de Africa subsahariană europeană (ESSA), una dintre cele mai complexe businessuri PepsiCo, cu responsabilitatea de a conduce businessul companiei de băuturi, alimente și gustări în Europa și în Africa Sahariană. În acest rol, el a transformat cu succes portofoliul de băuturi al ESSA, a dezvoltat afacerea de băuturi a companiei și a avansat misiunea de sustenabilitate a companiei.
Înainte de a deține funcția de CEO al ESSA, Ramon a deținut mai multe funcții cu responsabilitate în Europa, inclusiv conducerea achiziției și integrarea cu succes a activității lactate a companiei în Rusia. Înainte de a se alătura PepsiCo în 1996, a lucrat pentru Chupa Chups, S.A., o companie spaniolă de cofetărie, unde a avut mai multe roluri internaționale în Asia, Europa, Orientul Mijlociu și Statele Unite.
Pe lângă faptul că este membru al Consiliului de Administrație PepsiCo, Ramon ocupă și în prezent funcția de director al Visa Inc. În prezent, este și Co-președinte al Consiliului de administratori al Forumului Economic Mondial pentru Inițiativa sistemelor alimentare.
Ramon este originar din Barcelona și deține un MBA la ESADE Business School din Spania și un Master în Management Internațional (M.M.) de la Thunderbird School of Global Management. El și soția sa, Maria, au împreună trei fii.
Popovici
Chief Executive Officer la PepsiCo Europa
Silviu Popovici este Chief Executive Officer la PepsiCo Europa. Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori de peste un miliard de ori pe zi în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 70 de miliarde de dolari în 2020, determinate de un portofoliu complementar de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana și SodaStream. Portofoliul de produse PepsiCo include o gamă largă de alimente și băuturi bune, incluzând 23 de mărci, fiecare dintre acestea generând estimativ, anual, peste 1 miliard de dolari fiecare în vânzări de retail.
Popovici a devenit Chief Executive Officer la PepsiCo Europa în august 2019. Înainte de această misiune, el a ocupat funcția de președinte pentru Europa și Africa sub-sahariană, din septembrie 2017 până în martie 2019, când a fost numit Director Executiv pentru Europa și Africa Sub-sahariană. Anterior, el a condus afacerea PepsiCo din Rusia, Ucraina și CSI (Comunitatea Statelor Independente) timp de doi ani, iar anterior, a petrecut trei ani ca președinte al PepsiCo Rusia. Anterior, el a deținut funcții de conducere la Wimm-Bill-Dann, conducând atât companiile lor de băuturi, cât și de produse lactate. Înainte de a se alătura companiei PepsiCo, Popovici a deținut mai multe funcții de general manager în sistemul Coca-Cola din Europa de Est.
Popovici are o vastă experiență în mai multe domenii, incluzând vânzări, marketing, operațiuni și general management, cu companii globale: Bristol-Myers Squibb și Coca-Cola HBC în România, Rusia și Ucraina.
Silviu deține un master în fizică și un MBA la London Business School. De asemenea, a finalizat programul de management avansat la Harvard Business School.
Lăcătuș
East Balkans Senior Commercial Director
Adrian Lăcătuș este East Balkans Senior Commercial Director PepsiCo. Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori de peste un miliard de ori pe zi în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 70 de miliarde de dolari în 2020, determinate de un portofoliu complementar de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana și SodaStream. Portofoliul de produse PepsiCo include o gamă largă de alimente și băuturi bune, incluzând 23 de mărci, fiecare dintre acestea generând estimativ, anual, peste 1 miliard de dolari fiecare în vânzări de retail.
Cu o experiență de peste 17 ani în domeniul FMCG, Adrian ocupă această funcție din 3 ianuarie 2019.
Înainte de a se alătura PepsiCo, Adrian a deținut roluri Comerciale, Financiare și în Supply Chain în companii precum Mars, Wrigley și Heidi Chocolate.
Adrian a absolvit un program de masterat în Economie la Academia de Studii Economice București, precum și numeroase programe educaționale pentru executive în cadrul Universității din Virginia și Centrul Colorado pentru Creative Leadership.