Dorim să contribuim la construirea unui sistem alimentar sustenabil bazându-ne pe expertiza noastră
PepsiCo Positive
Viziunea noastră este să devenim liderul global în domeniul alimentelor și băuturilor convenabile, câștigând cu PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă care plasează sustenabilitatea în centrul modului în care creștem și vom crea valoare, operând în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni.
pep+ își propune să continue transformarea modului în care facem afaceri, inspirând partenerii, colegii și angajații să lucreze împreună pentru a promova schimbări pozitive.
Credem cu tărie că succesul pe termen lung al companiei noastre este legat intrinsec de o planetă sănătoasă, sisteme alimentare reziliente și bunăstarea holistică a oamenilor și a comunităților pe care le deservim. De aceea, investim în programe de mediu, sociale și de guvernanță (ESG), care credem că vor contribui la securizarea viitorului și la consolidarea afacerii noastre pe termen lung.
De la introducerea strategiei noastre pep+ în 2021, am atins câteva dintre obiectivele noastre înainte de termen — inclusiv obiectivul de eficiență a utilizării apei operaționale pentru 2025 — și am făcut progrese semnificative în alte domenii. Cu toate acestea, există zone ale agendei noastre pep+, cum ar fi clima și ambalajele, unde continuăm să ne străduim să avansăm munca. Aceste domenii necesită schimbări sistemice, acțiuni colective și investiții la nivel de industrie pentru a realiza progrese mai ample, pe lângă eforturile noastre proprii. Revizuim periodic obiectivele pep+ și analizăm dacă sunt necesare schimbări. Acest rezumat ESG comunică munca pe care o desfășurăm în cadrul PepsiCo în drumul nostru către atingerea obiectivelor pep+.
Un mesaj din partea CEO-ului Ramon Laguarta
Acum, mai mult ca oricând, consumatorii sunt extrem de conștienți de natura interconectată a sistemului nostru alimentar global - impactul său asupra planetei noastre, sprijinul pentru comunitățile noastre și capacitatea sa de a furniza hrană pentru miliarde de oameni din întreaga lume.
Din păcate, legăturile care țin laolaltă acest ecosistem delicat încep să se distrugă chiar în fața ochilor noștri. În primul rând, schimbările climatice pun în pericol resursele noastre naturale. Potrivit unei estimări, fiecare grad suplimentar de încălzire ar putea reduce randamentele culturilor de bază cu 10%. Evenimente meteorologice care aveau loc o dată la sute de ani se întâmplă acum la doi ani și, potrivit ONU, mai mult de jumătate din solul fertil al planetei este acum degradat. Aceasta reduce potențialul solului de a crește alimente și de a capta carbon, crește vulnerabilitatea noastră la fenomene meteorologice extreme și afectează calitatea apei și biodiversitatea. Pandemia COVID-19 nu a făcut decât să exacerbeze aceste provocări și a evidențiat inegalitățile care stau la baza unei mari părți a sistemului nostru alimentar și a societății noastre.
Astfel de schimbări drastice nu numai că amenință sănătatea planetei și a comunităților noastre, ci prezintă și provocări pentru afacerea noastră. Fiind o companie care obține recolte din peste 7 milioane de acri de terenuri agricole în 60 de țări diferite, PepsiCo are rădăcini adânci în sistemul alimentar global. În același timp, consumatorii noștri cer produse noi, mai sustenabile și realizate cu un impact minim asupra mediului.
De aceea lucrăm pentru a transforma modul în care creăm valoare, acționând și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni. Acest lucru ne va face o companie mai bună, cu un scop perfect integrat în strategia noastră de business. De asemenea, ne va face mai agili și mai puternici, permițând o creștere accelerată și investiții continue în oamenii noștri, în afaceri și în comunități. Și sperăm că ne va transforma într-un exemplu pentru partenerii și colegii noștri.
Highlights Video
Aflați mai multe despre progresele pe care PepsiCo le face pentru a ajuta la construirea unui sistem alimentar mai sustenabil.
Perspectiva CSO-ului nostru
"2020 a fost un an diferit față de oricare altul. Un an de provocări și un an de schimbări. Provocările create de pandemia COVID-19 au avut impact în toate colțurile globului și au evidențiat nevoia urgentă de a face parteneriate și de a stimula schimbarea către un sistem alimentar mai sustenabil și mai rezistent. Sunt mândru că PepsiCo a făcut față provocării în 2020 și ambiția noastră de a genera un impact pozitiv asupra planetei noastre și a comunităților pe care le deservim nu a fost afectată. "
Jim Andrew
Chief Sustainability Officer; EVP, Beyond the Bottle businesses
Domeniile pe care ne concentrăm atenția
La PepsiCo, credem că există posibilitatea de a schimba modul în care lumea produce, distribuie, consumă alimente și băuturi și elimină ambalaje
Ne propunem să ne folosim amploarea, capacitatea și expertiza pentru a contribui la construirea unui sistem alimentar mai sustenabil, care să poată satisface nevoile umane de nutriție și plăcere și să continue să conducă dezvoltarea economică și socială fără a depăși granițele naturale ale planetei
Lanțul nostru valoric
Strategia de sustenabilitate PepsiCo vizează fiecare etapă a lanțului nostru valoric complex de a utiliza resursele mai eficient, de a reduce emisiile de gaze cu efect de seră (GES), de a utiliza eficient apa, de a îmbunătăți produsele noastre și de a recupera ambalajele.
-
PepsiCo se aprovizionează cu recolte din 60 de țări și susține peste 100.000 de locuri de muncă pe tot parcursul lanțului nostru de aprovizionare agricolă. Standardele pe care le aplicăm și le promovăm pot contribui la îmbunătățirea sănătății sociale, economice și de mediu înconjurător a comunităților agricole din întreaga lume.
-
Cele 291 de unități de producție din întreaga lume aduc împreună inovatorii cu echipele operaționale care lucrează pentru a utiliza apa, energia și ingredientele în mod eficient, pentru a crea alimentele și băuturile noastre.
-
Produsele PepsiCo sunt vândute în peste 200 de țări și teritorii. În 2020, flota deținută de companie a parcurs aproape 1,3 miliarde de mile în întreaga lume pentru a livra produsele PepsiCo către consumatori.
-
Produsele PepsiCo sunt savurate de către consumatori de peste 1 miliard de ori pe zi. Răspundem la schimbarea preferințelor consumatorilor, transformând portofoliul nostru de produse și multe dintre alimentele și băuturile noastre pentru a reduce zaharurile adăugate, sodiul și grăsimile saturate.
-
Viziunea sustenabilă pentru materialele plastice PepsiCo este de a ajuta la construirea unei lumi în care ambalajele nu devin niciodată deșeuri, determinând trecerea de la o soluție liniară la o economie circulară.
Puteți afla mai multe despre guvernanța sustenabilității PepsiCo pe Subiecte de la A-Z.
Povestea noastră de sustenabilitate
În 2006, PepsiCo a început un proces de a transforma modul în care facem business, astfel încât să putem avea rezultate financiare importante, într-un mod care să răspundă nevoilor lumii din jurul nostru.
Crezul nostru fundamental este că succesul companiei noastre este indisolubil legat de sustenabilitatea lumii din jurul nostru și în fiecare an continuăm să facem progrese valoroase.