Responsabilitate socială


De-a lungul deceniilor de lucru cu partenerii locali și investițiilor pentru a avea un impact prin Fundația PepsiCo, am văzut potențialul incredibil al comunităților.

Pe măsură ce ne străduim să devenim o companie mai bună, contribuim la creșterea acestui potențial în întreaga lume, conducând către un sistem alimentar mai sustenabil, de la investiții în nutriție sustenabilă, până la promovarea accesului sigur la apă, gestionarea eficientă a deșeurilor și abilitarea femeilor.

Susținerea comunităților din România afectate de criza COVID-19

PepsiCo România și Fundația PepsiCo au susținut în 2020 comunitățile afectate de criza COVID-19 prin donații în valoare totală de 450.000 de dolari. Șapte organizații non-guvernamentale din România, care derulează proiecte umanitare, au beneficiat de aceste fonduri și produse.

Astfel, PepsiCo România a donat 150.000 de dolari către organizațiile non-profit Crucea Roșie, Asociația Adi Hădean și către inițiativa lansată de HORA (Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România) sub formă de bani, băuturi răcoritoare și produse alimentare.

În același timp, Fundația PepsiCo a donat 300.000 de dolari către Crucea Roșie, Asociația Adi Hădean și alte patru ONG-uri. Donațiile au avut ca scop principal sprijinirea categoriilor sociale vulnerabile, prin oferirea de hrană caldă și suport medical, venind în același timp și în sprijinul cadrelor medicale aflate în prima linie.

Programele susținute cu ajutorul Fundației PepsiCo au avut peste 40.000 de beneficiari direcți.

„Este foarte important pentru noi să susținem eforturile societății de a limita efectele generate de situația dificilă în care ne aflăm cu toții. PepsiCo respectă angajamentul global de a contribui cu hrană caldă și sprijin social, considerând că este un pas firesc pentru susținerea comunităților în care ne desfășurăm activitatea. Vrem să oferim ajutor persoanelor aflate în izolare si carantină, celor aflate în dificultate și mai ales personalului medical.
Ne bucurăm că împreună cu Fundația PepsiCo putem fi alături de cei mai afectați de efectele situației actuale”
, a declarat Adrian Lăcătuș, East Balkans Senior Commercial Director, PepsiCo.

PepsiCo România a acționat încă de la primele semne ale crizei sanitare, donând produse pentru 11 spitale din țară, prin propriile canale de distribuție.