Din pasiune pentru muzică,  Pepsi România anunță o nouă cameră de conversație pe Clubhouse, unde ȋi are invitați pe Smiley și Feli

Din pasiune pentru muzică, Pepsi România anunță o nouă cameră de conversație pe Clubhouse, unde ȋi are invitați pe Smiley și Feli



Pepsi continuă prezența pe Clubhouse și oferă tuturor iubitorilor de muzică ocazia de a se întâlni într-un spațiu virtual, în cea mai nouă aplicație din social media. O discuție ca între prieteni cu și despre pasiuni.


București, 31 martie 2021. Joi, 1 aprilie, începând cu orele 19.00, Pepsi România își dă întâlnire din nou cu fanii, în a doua cameră deshisă pe Clubhouse. De această dată conversația va fi moderată de Andrei Niculae (radio host Virgin Radio) și Alin Pândaru (Pandutzu, blogger), avându-i invitați speciali pe doi dintre cei mai cunoscuți artiști din România: Smiley și Feli. Timp de o oră, brandul își propune să dezvolte o nouă discuție ca între prieteni, plecând de la muzică, în toate formele ei: de la o modalitate de exprimare, până la ideea de conexiune, timp petrecut cu prietenii și distracție.

Așa cum ne-a obișnuit, Pepsi aduce împreună oamenii pasionați. Prima cameră deschisă de brand pe Clubhouse a avut ca punct de plecare pasiunea pentru mâncare și alte gusturi și s-a bucurat de un real succes, înregistrând o audiență de aproximativ 450 de participanți. De această dată, utilizatorii Clubhouse au ocazia de a se întâlni virtual cu artiști consacrați precum Smiley și Feli și alți iubitori de muzică. Aceștia vor deschide o discuție liberă despre hit-uri care ajung pe repeat, mesaje puternice, industria muzicală din România, experiența unui festival de pe scenă și alte topicuri de interes. La final, va exista un moment Q&A cu intervenții din public astfel încât audiența va avea ocazia de a păși “pe scena” camerei pentru a pune întrebări.


We don’t just do campaigns, we do them for the Love of it! Pentru că da, suntem un brand care acceptă provocări și caută mereu noi oportunități de comunicare potrivite pentru consumatori. Intrarea pe Clubhouse nu a fost doar un trend, ci un match 100% pe ADN-ul de brand. Pepsi rămâne challenger-ul care nu identifică doar ocazii de consum, ci creează experiențe cu și despre oameni și pasiunile lor”, a spus Iuliana Dragomir  (Sr. Brand Manager, Beverages, PepsiCo).


Plecând de la brand purpose, am ales să dezvoltăm o strategie digitală potrivită pentru a comunica fix acest vibe de coolness din jurul universului Pepsi. Prin urmare, toate demersurile noastre din ultima perioadă susțin o poziție puternică în zona de digital, unde ne propunem să invovăm și să oferim experiențe inedite pentru consumatori și în social media. Practic, nu mai vorbim doar de noi canale de promovare, ci încercăm să explorăm un playground digital cu entertaiment, valoare și conversație - the place to be pentru fanii Pepsi și nu numai”, a spus Laurențiu Ion (Sr. Media and Digital Manager, Beverages, PepsiCo)


Pepsi România continuă comunicarea pe Clubhouse, acest spațiu virtual în care oamenii se pot întâlni pentru a găzdui, asculta și, în unele cazuri, participa în conversațiile din comunitate. Aplicația Clubhouse este disponibilă momentan doar pentru utilizatorii iOS, fiind bazată pe “camere” (rooms) create pe diverse subiecte de interes pentru comunități. În momentul accesării, utilizatorii pot vedea camerele de discuție disponibile, precum și o listă cu publicul prezent în conversație. Astfel, brandul aduce împreună oameni pasionați care să își poată împrătăși interesele comune într-o nouă dezbatere tematică.

Mai multe detalii despre proiecte se pot găsi pe paginile social media Pepsi România: website, Facebook, Instagram.


Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 70 miliarde dolari venit net în 2020, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 23 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului “Câștigă cu sens” care reflectă ambiția noastră de a câștiga în mod sustenabil un loc în piață și înglobează sensul în toate aspectele de business. Pentru mai multe informații accesați www.pepsico.com