Lay’s se implică în susținerea comunității prin lansarea campaniei naționale „Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!”

Lay’s se implică în susținerea comunității prin lansarea campaniei naționale „Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!”



Deși suntem conectați virtual mai mult ca niciodată, avem o nevoie puternică de a relaționa în mod autentic și direct. Ca urmare, Lay’s ne inspiră să ne conectăm între noi prin intermediul unui gest natural, uman, molipsitor – zâmbetul, în cadrul primei campanii naționale Lay’s cu o componentă socială. Astfel, împreună vom forma un val de zâmbete, care, la finalul campaniei, se va transforma în donații către patru organizații non-guvernamentale: Asociația Teach for Romania, Asociația Let’s do it, Romania!, Asociația Green Revolution și Asociația Adi Hădean.

București, 3 Iunie 2021. Lay’s reprezintă numărul unu în industria snacks-urilor, la nivel global, precum și în categoria chipsuri din cartofi, în plan local. Dincolo de eforturile constante de business de a investi la nivel de produs pentru a oferi consumatorilor cele mai bune chipsuri din cartofi, Lay’s integrează în strategia de brand și componenta socială. Brandul se implică astfel în comunitate prin intermediul unei campanii la nivel național care își propune să aducă împreună consumatorii, partenerii din retail și ONG-uri din România pentru a face lumea să zâmbească.


Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!” este o campanie națională care are la bază o componentă socială, interacțiunile consumatorilor cu brandul fiind transformate în donații pentru proiecte cu impact real în comunitate. Până la 30 septembrie, consumatorii au ocazia să achiziționeze produse Lay’s cu ambalaj tematic, cu zâmbet, disponibile pe piață în ediție limitată și să se înscrie în campanie pe site-ul www.lays.ro. Aceștia pot selecta una dintre cele patru asociații partenere: Asociația Teach for Romania, Asociația Let’s do it, Romania!, Asociația Green Revolution și Asociația Adi Hădean pentru a dona un zâmbet. La finalul campaniei, Lay’s va transforma toate zâmbetele digitale ale consumatorilor în donații pentru a susține cauzele organizațiilor.


La PepsiCo, considerăm că brandurile noastre pot fi forțe puternice pentru bine, prin faptul că ajută la schimbarea pozitivă a societății și aduc zâmbete. Suntem responsabili atât pentru comunitățile în care activăm, cât și față de consumatorii care ne oferă încredere zi de zi. De aceea, lansăm această campanie cu un mecanism atât de simplu, dar cu un potențial atât de mare. Tu pentru ce cauză alegi să zâmbești?”, a spus Gabriela Ionescu, Group Brand Manager Core Business PepsiCo Snack Division.


Un dascăl dedicat poate schimba vieți. Cu empatie, dăruire, încredere și multe zâmbete, așa se face educație, iar Teach for Romania atrage în învățământ acei oameni pasionați pe care vrem să îi vedem la catedră în România. Acei profesori, învățători și educatori în mâna cărora avem încredere că viitorul nostru, ca societate, arată bine. În fiecare an, pregătim și susținem 100 de profesori care ajung la aproximativ 15.000 de copii din mediile vulnerabile și le oferă o educație relevantă și mai multe opțiuni de viață pentru viitorul lor și al familiilor lor. Nu este suficient, iar noi știm că putem să facem mai mult. Mulțumim, Lay’s România, că sunteți alături de noi și că împreună creștem generația de mâine, cu zâmbete și încredere că fiecare copil reprezintă viitorul nostru”, a declarat Iulia Pielmuș, Director Executiv Teach for Romania.


Un zâmbet poate face România mai curată. Am început în 2009, când un grup de voluntari pasionați, animați de o idee nebunească, și-a propus să curețe România într-o singură zi. Dacă atunci am reușit să facem peste 200.000 de români să iasă din casă la curățenie, iar în următorii ani ni s-au alăturat alți peste 1.700.000 voluntari, astăzi suntem siguri că cel puțin la fel de mulți pot să ofere un zâmbet pentru un viitor mai bun. Alături de Lay’s, ideile nu mai sunt nebunești, ci cât se poate de reale”, a declarat Anamaria Hâncu, Președinte Asociația Let’s do it, Romania!.


Din pasiune pentru oameni și pentru gătit, am înființat Asociația Adi Hădean în 2015, cu scopul de a dezvolta proiecte cu impact în viața comunităților vulnerabile. Un zâmbet poate să reprezinte o masă caldă pentru cineva care are nevoie. Mulțumim, Lay’s, pentru o idee care ne face să zâmbim!”, a spus Linda Willy, Director Dezvoltare Asociația Adi Hădean.


Zâmbim de fiecare dată când vedem o schimbare în bine a calității mediului înconjurător. Un zâmbet ne poate aduce acum și mai aproape de misiunea noastră. Punem umărul la construirea unei metropole sustenabile, prin educație ecologică și transport alternativ și te invităm să te alături celor peste 1,7 milioane de oameni care au spus deja DA bicicletei. Ne bucurăm să fim parte din campania Lay’s care reușește să aducă oamenii împreună, într-un val de zâmbete, pentru că schimbarea pornește de la fiecare dintre noi”, a spus Raluca Fișer, Președinte Asociația Green Revolution.


Campania ”Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!” este vizibilă atât pe TV și în digital, cât și în retail, pentru a motiva comunitățile să dăruiască zâmbete.


Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifra de afaceri de peste 70 miliarde dolari în 2020, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker Tropicana și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 23 de branduri ce generează fiecare, anual peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului “Winning with Purpose” care reflectă ambiția noastră de a câștiga în mod sustenabil un loc în piață și înglobează sensul în toate aspectele de business. Pentru mai multe informații accesați www.pepsico.com