PepsiCo lansează o nouă ediție a programului de internship Dare to Do More

PepsiCo lansează o nouă ediție a programului de internship Dare to Do More



  • Programul de internship se desfășoară în zece țări europene
  • Participanții din România vor concura pentru 4 roluri pe o perioadă de doi ani


București, 2 iunie 2021 – PepsiCo, lider global în categoria de băuturi răcoritoare și alimente, lansează o nouă ediție a programului de internship Dare to Do More, o competiție la nivel european dedicată studenților, proaspeților absolvenți și tinerilor cu până la trei ani de experiență profesională. Participanții din România vor concura pentru 4 roluri în cadrul departamentelor de Supply Chain și Sales pentru un stagiu de doi ani.



Prin programul Dare to Do More oferim tinerilor un proces de învățare complex, pentru o perioadă de doi ani, permițându-le să cunoască provocările și dinamica mai multor departamente și să învețe realitățile specifice industriei. Totodată participanții au ocazia să își exprime propria viziune asupra acestui business, să-și dezvolte abilitățile antreprenoriale și să beneficieze de programe de dezvoltare de soft skills”, afirmă Geanina Rîndașu, HR Director PepsiCo East Balkans.


Anul acesta, participanții au oportunitatea de a propune un proiect inovator, care să aducă un impact business-ului PepsiCo, și să-l prezinte liderilor companiei. Inițiativa extrem de competitivă continuă să inoveze în schemele tradiționale de recrutare, eliminând trimiterea CV-urilor pentru înscrierea în program, oferind candidaților șansa de a-și arăta personalitatea și abilitățile de gândire critică prin intermediul proiectelor propuse. Participanții vor putea comunica prin WhatsApp Business, cu un personaj personalizat, Motivator Max, care le va oferi o motivație suplimentară, meme amuzante și răspunsuri la toate întrebările lor.


Tinerii interesați pot candida în platforma online până pe 17 iunie, iar candidații care ajung în etapa finală a competiției au ocazia să câștige un rol într-unul dintre departamentele din PepsiCo România. Mai mult, candidații selectați în finalele europene vor concura pentru premii suplimentare, în toamna acestui an.

Paul Campbell, Senior Vice President Supply Chain, Europe, PepsiCo afirmă: „Cu sustenabilitatea în topul priorităților noastre, creșterea comerțului online și noi modalități prin care consumatorii se pot conecta cu furnizorii, departamentul de Supply Chain este pe punctul de a trece printr-o schimbare în evoluția sa. Este un moment optim pentru viitoarele talente să fie angajate la PepsiCo. În cadrul departamentului de Supply Chain, căutăm oameni cu o curiozitate reală pentru a înțelege cum funcționează lucrurile astăzi și care să ne propună noi moduri de organizare în viitor. Le oferim acestora tehnologie de ultimă generație și cunoștințele necesare legate de operațiunile noastre de producție și distribuție. Participarea la programul Dare to Do More este o oportunitate excelentă pentru absolvenți de a influența direcția spre care o să ne îndreptăm în viitor”.


Soline Goulet, ‎câștigătoarea Dare to Do More Europe 2020 & actual Digital & e-Commerce Project Manager, PepsiCo France, spune: „În propunerea mea de proiect, am ales să aduc inovația printr-un brand asociat cu sportul, efortul și depășirea limitelor, și, în urma analizei pieței, am constatat că există produse pentru momentul în care se depune efort, dar nu pentru viața de zi cu zi a sportivilor. Așa că a trebuit să găsesc o băutură naturală sănătoasă, care să poată fi consumată zilnic de sportivi, completând portofoliul de mărci existent! Când m-am înscris la competiția Dare to Do More nu mi-aș fi putut imagina că o să fie o experiență care o să-mi schimbe viața. Acum sunt Digital and e-Commerce project manager și lucrez în unit-ul din Franța. După doar cinci luni în cadrul acestui program, sunt atât de bucuroasă că am găsit această competiție în 2020 și că am dat totul pentru a obține acest loc de muncă de vis!


Programul Dare to Do More are loc anul acesta în 10 țări din Europa: Spania, Polonia, România, Serbia, Belgia, Olanda, Grecia, Turcia, Bulgaria și Rusia. Absolvenții de succes vor avea ocazia să lucreze cu diferiți colegi din întreaga lume la unele dintre cele mai mari mărci FMCG la nivel global. În ediția din acest an, pentru al patrulea an consecutiv, PepsiCo crește numărul total de posturi vacante disponibile în toată Europa, anul acesta urmărind angajarea a 47 de tineri talentați.


Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 70 de miliarde de dolari în 2020, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker Tropicana și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 23 de branduri ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului “Winning with Purpose” care reflectă ambiția noastră de a câștiga în mod sustenabil un loc în piață și înglobează sensul în toate aspectele de business. Pentru mai multe informații accesați www.pepsico.com

Soluționarea alternativă a litigiilor Soluționarea online a litigiilor