PepsiCo și Fundația PepsiCo semnează un parteneriat cu HORA pentru a sprijini comunitățile vulnerabile și restaurantele locale
- Parteneriatul cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA) va oferi peste 11.000 de mese unor comunități vulnerabile din România și va sprijini proprietarii locali de restaurante pe măsură ce se recuperează de efectele pandemiei de COVID-19.
- Fundația PepsiCo investește aproximativ 300.000 USD în România pentru a dezvolta viitoare competențe ale forței de muncă și pentru a ajuta la abordarea securității alimentare.
București, 9 decembrie 2021 – Astăzi, PepsiCo și Fundația PepsiCo, filiala filantropică a companiei, au anunțat un parteneriat cu HORA pentru a contracara impactul pe care l-a avut COVID-19 asupra securității alimentare în comunitățile vulnerabile și să ofere oportunități economice pentru proprietarii de mici afaceri din România. Printr-un grant de 100.000 USD, parteneriatul va sprijini 8 restaurante membre HORA din București, care vor furniza peste 11.000 de mese hrănitoare în următoarele trei luni în cartierul Ferentari din București și județul Argeș. Mesele vor merge către copiii înscriși în Programul Casa Bună, un alt partener al Fundației PepsiCo, care se concentrează pe oportunitățile educaționale pentru elevii aflați în dificultate.
„Ca tată și român, cred foarte mult în acest proiect. Am văzut direct impactul COVID-19 în România și efectul acestuia asupra celor mai vulnerabili din societate. Investiția noastră este un punct de plecare și va oferi acces imediat la hrană pentru mulți copii români și îi va sprijini în construirea viitorului lor, oferindu-le oportunități educaționale adecvate”, a declarat Silviu Popovici, Chief Executive Officer, PepsiCo Europe.
Această nouă donație se bazează pe eforturile PepsiCo și ale Fundației PepsiCo de a sprijini comunitățile vulnerabile în perioada de vârf a pandemiei. Pe tot parcursul anului 2022, PepsiCo va sprijini programe care au scopul de a ajuta persoanele aflate în dificultate cu 300.000 USD sub formă de granturi pentru ONG-uri recunoscute precum World Vision, Casa Bună și HORA. De la debutul pandemiei în 2020, compania a donat 450.000 de dolari altor parteneri de top care desfășoară proiecte umanitare care se concentrează pe comunitățile locale pentru a sprijini grupurile vulnerabile, oferindu-le mese calde și asistență medicală, ajutând în același timp cadrele medicale din prima linie.
„Suntem bucuroși și recunoscători să avem în continuare sprijinul PepsiCo pentru a continua și în 2021 programul „Masa Bunătății”, început anul trecut, când am distribuit peste 45.000 de meniuri în spitale personalului medical care lucrează în unitățile COVID-19 și categoriilor vulnerabile de persoane din centrele sociale. În acest an lanțul faptelor bune continuă cu mese calde gătite cu dragoste pentru cea mai vulnerabilă categorie socială, copiii din familii defavorizate. Mulțumim PepsiCo România și Fundației PepsiCo pentru solidaritatea și sprijinul fără de care această fază a programului nu ar fi fost posibilă”, a declarat Ion Biriș, Președintele Consiliului de Administrație al HORA România.
Acest program este cel mai recent dintr-o serie de acțiuni pe care PepsiCo le întreprinde pentru a susține angajamentul său PepsiCo Pozitiv, care își propune să aibă un impact pozitiv asupra planetei și oamenilor. În plus, acest program face parte din Food for Good, angajamentul global al PepsiCo de a promova securitatea alimentară în comunitățile în care își desfășoară activitatea compania, prin care PepsiCo își propune să asigure accesul la alimente pentru peste 50 de milioane de oameni din întreaga lume până în 2030.
Despre PepsiCo
Produsele PepsiCo se bucură de consumatori de peste un miliard de ori pe zi în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 70 de miliarde de dolari în 2020, determinate de un portofoliu complementar de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana și SodaStream. Portofoliul de produse PepsiCo include o gamă largă de alimente și băuturi plăcute, inclusiv 23 de mărci care generează peste 1 miliard de dolari fiecare în vânzări anuale de vânzare cu amănuntul.
Ghidarea PepsiCo este viziunea noastră de a deveni lider global în alimente și băuturi convenabile, câștigând cu scop. „Winning with purpose” reflectă ambiția noastră de a câștiga sustenabil pe piață și de a încorpora scopul în toate aspectele strategiei noastre de afaceri și a mărcilor.
Pentru mai multe informații, www.pepsico.ro.
Despre Fundația PepsiCo
Înființată în 1962, Fundația PepsiCo, entitatea filantropică PepsiCo, investește în elementele esențiale ale unui sistem alimentar durabil cu misiunea de a sprijini comunitățile înfloritoare. Lucrând cu organizații non-profit și experți din întreaga lume, ne concentrăm pe a ajuta comunitățile să obțină acces la securitatea alimentară, apă sigură și reziliența economică. Ne străduim să obținem un impact tangibil în locurile în care trăim și lucrăm – colaborând cu alți colegi din industrie, organizații locale și internaționale și angajații noștri pentru a determina schimbările la scară largă asupra problemelor care contează pentru noi și care sunt de importanță globală.
Află mai multe despre fundație la următoarea adresă: www.pepsico.com/sustainability/philanthropy.
Despre HORA
HORA, Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România, este autoritatea reprezentativă a industriei ospitalităţii româneşti, având misiunea de a susţine şi de a promova interesele şi valorile comune ale membrilor săi pe plan naţional şi internaţional. Organizaţia numără peste 100 de membri şi îşi propune să redefinească industria ospitalităţii româneşti pe coordonatele etice, economice şi culturale pe care le merită.
Pentru mai multe informații, vizitează: https://horaromania.org/ .