Raport Sustenabilitate 2020

Strategia noastră


Un mesaj din partea CEO-ului Ramon Laguarta

A message from PepsiCo's CEO Ramon Laguarta Acum, mai mult ca oricând, consumatorii sunt extrem de conștienți de natura interconectată a sistemului nostru alimentar global - impactul său asupra planetei noastre, sprijinul pentru comunitățile noastre și capacitatea sa de a furniza hrană pentru miliarde de oameni din întreaga lume.

Din păcate, legăturile care țin laolaltă acest ecosistem delicat încep să se distrugă chiar în fața ochilor noștri. În primul rând, schimbările climatice pun în pericol resursele noastre naturale. Potrivit unei estimări, fiecare grad suplimentar de încălzire ar putea reduce randamentele culturilor de bază cu 10%. Evenimente meteorologice care aveau loc o dată la sute de ani se întâmplă acum la doi ani și, potrivit ONU, mai mult de jumătate din solul fertil al planetei este acum degradat. Aceasta reduce potențialul solului de a crește alimente și de a capta carbon, crește vulnerabilitatea noastră la fenomene meteorologice extreme și afectează calitatea apei și biodiversitatea. Pandemia COVID-19 nu a făcut decât să exacerbeze aceste provocări și a evidențiat inegalitățile care stau la baza unei mari părți a sistemului nostru alimentar și a societății noastre.

Astfel de schimbări drastice nu numai că amenință sănătatea planetei și a comunităților noastre, ci prezintă și provocări pentru afacerea noastră. Fiind o companie care obține recolte din peste 7 milioane de acri de terenuri agricole în 60 de țări diferite, PepsiCo are rădăcini adânci în sistemul alimentar global. În același timp, consumatorii noștri cer produse noi, mai sustenabile și realizate cu un impact minim asupra mediului.

De aceea lucrăm pentru a transforma modul în care creăm valoare, acționând și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni. Acest lucru ne va face o companie mai bună, cu un scop perfect integrat în strategia noastră de business. De asemenea, ne va face mai agili și mai puternici, permițând o creștere accelerată și investiții continue în oamenii noștri, în afaceri și în comunități. Și sperăm că ne va transforma într-un exemplu pentru partenerii și colegii noștri.

Citiți mesajul complet

Highlights Video

Aflați mai multe despre progresele pe care PepsiCo le face pentru a ajuta la construirea unui sistem alimentar mai sustenabil.

Perspectiva CSO-ului nostru

Perspectiva CSO-ului nostru

"2020 a fost un an diferit față de oricare altul. Un an de provocări și un an de schimbări. Provocările create de pandemia COVID-19 au avut impact în toate colțurile globului și au evidențiat nevoia urgentă de a face parteneriate și de a stimula schimbarea către un sistem alimentar mai sustenabil și mai rezistent. Sunt mândru că PepsiCo a făcut față provocării în 2020 și ambiția noastră de a genera un impact pozitiv asupra planetei noastre și a comunităților pe care le deservim nu a fost afectată. "

Jim Andrew
Chief Sustainability Officer; EVP, Beyond the Bottle businesses

Domeniile pe care ne concentrăm atenția

La PepsiCo, credem că există posibilitatea de a schimba modul în care lumea produce, distribuie, consumă alimente și băuturi și elimină ambalaje

Ne propunem să ne folosim amploarea, capacitatea și expertiza pentru a contribui la construirea unui sistem alimentar mai sustenabil, care să poată satisface nevoile umane de nutriție și plăcere și să continue să conducă dezvoltarea economică și socială fără a depăși granițele naturale ale planetei

Lanțul nostru valoric

Strategia de sustenabilitate PepsiCo vizează fiecare etapă a lanțului nostru valoric complex de a utiliza resursele mai eficient, de a reduce emisiile de gaze cu efect de seră (GES), de a utiliza eficient apa, de a îmbunătăți produsele noastre și de a recupera ambalajele.

  • Aprovizionare agricolă

    PepsiCo se aprovizionează cu recolte din 60 de țări și susține peste 100.000 de locuri de muncă pe tot parcursul lanțului nostru de aprovizionare agricolă. Standardele pe care le aplicăm și le promovăm pot contribui la îmbunătățirea sănătății sociale, economice și de mediu înconjurător a comunităților agricole din întreaga lume.

  • Cercetare & Dezvoltare și producție

    Cele 291 de unități de producție din întreaga lume aduc împreună inovatorii cu echipele operaționale care lucrează pentru a utiliza apa, energia și ingredientele în mod eficient, pentru a crea alimentele și băuturile noastre.

  • Distribuție

    Produsele PepsiCo sunt vândute în peste 200 de țări și teritorii. În 2020, flota deținută de companie a parcurs aproape 1,3 miliarde de mile în întreaga lume pentru a livra produsele PepsiCo către consumatori.

  • Consum

    Produsele PepsiCo sunt savurate de către consumatori de peste 1 miliard de ori pe zi. Răspundem la schimbarea preferințelor consumatorilor, transformând portofoliul nostru de produse și multe dintre alimentele și băuturile noastre pentru a reduce zaharurile adăugate, sodiul și grăsimile saturate.

  • Post-consumator

    Viziunea sustenabilă pentru materialele plastice PepsiCo este de a ajuta la construirea unei lumi în care ambalajele nu devin niciodată deșeuri, determinând trecerea de la o soluție liniară la o economie circulară.

Swipe to view more

Puteți afla mai multe despre guvernanța sustenabilității PepsiCo pe Subiecte de la A-Z.

Subiecte de la A-Z

Povestea noastră de sustenabilitate

În 2006, PepsiCo a început un proces de a transforma modul în care facem business, astfel încât să putem avea rezultate financiare importante, într-un mod care să răspundă nevoilor lumii din jurul nostru.

Crezul nostru fundamental este că succesul companiei noastre este indisolubil legat de sustenabilitatea lumii din jurul nostru și în fiecare an continuăm să facem progrese valoroase.